Senior Accountmanager Lifecycle

Locatie: Regio Ede/Wageningen, Gelderland, Netherlands
Datum Geplaatst: 13-03-2019
Vacature (Senior) Accountmanager

Het verlengen van de levenscyclus van hardware. Het optimaal inrichten van productlijnen en infrastructuren. Het borgen van de continuïteit van complexe industriële processen. Enkele voorbeeldvraagstukken van opdrachtgevers, waar consultants dagelijks hun tanden in zetten.

Onze opdrachtgever staat aan de vooravond van grootste ontwikkelingen, waarin innovatie en expertise het verschil maken. Denk aan thema’s als Internet of Things, Smart Industry, Smart Cities, pay per use, domotica, robotisering en de circulaire economie. Ben je er klaar voor om de potentiële (internationale) klanten te bewerken cq. beheren, zodat diensten/producten door de klant worden afgenomen. Kom dan werken als Senior Accountmanager

Jouw rol als Senior Accountmanager:

Jij bent op commercieel gebied een gedegen gesprekspartner voor onze potentiële klanten. Je onderhoud de contacten op management/directieniveau. Jouw insteek voor deze gesprekken zijn op strategisch niveau en gericht op lange termijn samenwerking. Jij weet wat de (potentiele) klant strategisch business wise bezighoudt en deze behoefte kan jij vertalen in een ICT-propositie. Daarnaast bewaak je de kwaliteit van de opdrachten en zorgt daarmee voor een hoge klanttevredenheid. Je functioneert goed binnen een dynamische onderneming waar ondernemerschap, teamgeest, initiatief, klantgedrevenheid en snelheid van handelen voorop staan.

Wat neem jij mee:
  • HBO+ werk- en denkniveau;
  • Kennis van actieve marktbewerking en goed gevoel voor timing en tactiek;
  • Kennis van industriële processen en affiniteit met techniek;
  • Passie voor sales en accountmanagement;
  • Contactueel en communicatief sterk;
  • Minimaal 4 jaar werkervaring in gelijksoortige functie in de industriële automatisering.

In ruil daarvoor krijg je:
  • Een enthousiast team van collega’s die graag met elkaar samenwerken, kennis en ervaring delen en elkaar inspireren om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen;
  • Maandelijkse beloning, leaseauto, bonusplan, collectieve pensioenregeling, arbeidsongeschiktheids- ongevallen- en ziektekostenregeling;
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen middels het volgen van trainingen.

Solliciteren op deze functie? 

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en herken jij jezelf in bovengeschetst profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Je kan contact opnemen met Staffplanning via info@staffplanning.nl of telefonisch via 073-7505000. 

Een assessment kan deel uit van de selectieprocedure. 
of
this job portal is powered by CATS