Logistics Coördinator

Locatie: Regio Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
Datum Geplaatst: 04-12-2018
Voor de afdeling “Availability” in Hoofddorp zoeken wij een:
 
“Availability and Logistic Coördinator” - 40 uur
 
Als Logistiek Coördinator bent u verantwoordelijk voor de afhandeling van beschikbaarheid en logistiek in het algemeen in samenwerking met het Availability Team om een ​​efficiënte en kosteneffectieve logistieke service te garanderen, evenals veiligheid van de beschikbaarheid van CC-producten in alle Europese depots.
 
Je rapporteert aan Jens Wiese, Availability Manager.
 
Je hoofdtaken
 
  • Focus op bewegingen van/naar depots en klanten in algemene CC-logistieke activiteiten. Follow-up van KPI's, voorraad- en kostenregistratie
  • In samenwerking met Transport/ Availability Manager coördineren grensoverschrijdende logistieke activiteiten
  • Afweging van vraag van RTI's op CC-depots zo efficiënt en kosteneffectief mogelijk
 
Sub taken
 
  • Neem indien nodig deel aan de werkgroepen/ projecten van CC
  • Ondersteuning van de implementatie van nieuwe technologieën in het SCM-gebied
  • Breng verbetering en nieuwe ideeën naar de aanwezigheid van SCM-management
  • Draag een bijdrage aan het SCM-team met professionaliteit volgens CC-normen en -processen
  • Volg de kwaliteitscontrole processen in depots en transportbeheer
 
Competenties en vaardigheden

Bovendien heb je een sterke en enthousiaste persoonlijkheid, ben je klantgericht en (commercieel) resultaatgericht.
 
Benodigde vaardigheden:
 
  • Minimaal 3 jaar operationele ervaring met planning/logistiek
  • Hoog stressniveau en het vermogen om onder tijdsdruk te werken
  • Analytisch sterk en een hoog gevoel voor prioriteit wanneer taken binnen een beperkte tijdspanne moeten worden opgelost
  • Goed ontwikkelde communicatie en interpersoonlijke vaardigheden
  • Vermogen om te motiveren en in teams te werken
  • Ervaring van zowel de tuinbouw als de detailhandel zou voordelig zijn
  • Hands on mentaliteit, onafhankelijk en vol initiatieven
  • Technologie is voor u het middel voor toekomstig zakelijk succes
  • Vloeiend in Engels (en Nederlands). Italiaans is een groot voordeel.
 
Gevraagde competenties:
 
  • Zelfverzekerd persoon
  • Resultaat gestuurd en klantgericht
  • In staat om onder tijdsdruk te werken
  • Goed ontwikkelde communicatie en interpersoonlijke vaardigheden
  • Hands-on en vol met initiatieven
  • Goede probleemanalyse vaardigheden
  • Agile mentaliteit
 
Onze aanbieding
 
Voor deze uitdagende functie biedt Container Centralen u een geweldige plek om te werken als onderdeel van een geweldig team. Met veel mogelijkheden om te ontwikkelen. In een brede, autonome rol. Afhankelijk van leeftijd en ervaring wordt een concurrerend beloningspakket aangeboden.

De organisatie

Container Centralen Benelux B.V. is een dochteronderneming van Container Centralen A/S.
Container Centralen A/S startte in 1976 als een samenwerking tussen Deense exporteurs van bloemen- en potplanten. Vandaag de dag zijn er 3,5 miljoen CC Containers en vele andere CC RTI's in omloop in ons zwembadsysteem in Europa. CC is marktleider in rollende RTI's in retail in verschillende Europese landen. CC bedient meer dan 23.000 klanten in meer dan 20 landen in Europa en ongeveer 80.000 gebruikers (onze klanten en hun zakelijke partners) profiteren dagelijks van het CC-systeem. Onze kernwaarden zijn niet alleen woorden, maar zo fundamenteel voor ons dat ze de basis vormen van alles wat we doen - van strategisch werk van oudsher tot alledaagse activiteiten.
Lees meer: ​​www.container-centralen.com
 
Solliciteren?
 
Stuur je motivatie en CV naar Rob Schlaman, Staffplanning:
info@staffplanning.nl / + 31 73 750 5000

Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. 
 
of
this job portal is powered by CATS